Friday, February 27, 2015

දැනෙන්න කරපු පිංකම 2014/08/04


ඊයේ දවල් මම ජීවිතේ පළමු වතාවට හිතට දැනෙන්න පිංකමක් කළා.ඇත්තම කිව්වොත් ඊයේ මම ගෙදරින් එළියට බැස්සේ රුපියල් දෙසීයක් විතරක් අතේ තියන්.බැංකුවටයි ගියේ.ඒත් බස් එකට නැග්ගා ඇට මිදුළු බද්ධ කිරීමේ සැත්කමකට සල්ලි එකතු කරන අසරණ තාත්තා කෙනෙක්.ලක්ෂ අටක් වැයවෙනවලු ඒ සැත්කමට.ඒත් තමන්ගේ අල්ලපු ඇඳේ දරුවා කොහොමහරි සල්ලි හොයාගෙන සුවවෙලා.මේක ඒ තාත්තට වාවගන්න බැරුව තමයි පාරට බැහැලා තියෙන්නේ. තමන්ගේ දරුවාව සුව කරගන්න දවසකට ලේ පැකට් තුනක් පාවිච්චි කරන්න ඕනෙලු. ඒ හින්දා ඔය වගේ කතා ලෙහෙසියෙන් විශ්වාස නොකරන මමත්, ඒ ඡායාරූප සහ කතාවෙන් සංවේදි වුණා.අවුරුදු දොළහේ පිරිමි ළමයාගේ අහිංසක මූණ දැක්කම පර්ස් එක එළියට ආවේ ඒ හින්දයි.අතට ආවේ රුපියල් සීයක් ඉබේටම.කවදාවත් බස් එකට නගින කෙනෙක්ට විස්සක්,දහයක් ඇරුණම රුපියල් සීයක් දන් නොදීපු මට ඊයේ හුඟක් සතුටු දවසක්. මම හිතන්නේ මම හුඟක් වාසනාවන්තයි

මාලන් විදානපතිරණ

No comments:

Post a Comment