Friday, July 13, 2018

ලූෂන් බුලත්සිංහල හමුවූ වාසනාවන්ත මොහොත


 ලූෂන් බුලත්සිංහල හමුවූ වාසනාවන්ත මොහොත 2018/07/06

මොහොත

ජීවිතේ හරි වාසනාවන්ත විදිහට මට අවස්ථා ලබල දෙනවා.ප්‍රවීණ නාට්‍යවේදී ලූෂන් බුලත්සිංහල හම්බවෙන්න මුලින්ම මම ගියේ මාධ්‍යකරණයට ආපු මුල්ම කාලේ.හරිම බයෙන්,චකිතයෙන් ගියා කිව්වොත් වඩා නිවැරදියි.ඒ තරම් මම එතුමාට ගරු කළා.ඒ නිසාමද කොහෙද එදා මට එතුමා එක්ක ඡායාරූපයක් පවා ගන්න බැරි වුණා.මැලි වුණා.එතුමා මොනවා කියයිද බය හිතුණා.පසුකාලීනව මට එතුමාව විවිධ වැඩ කටයුතුවලදී නිතර නිතර හමුවුණා.හැබැයි ඒ වගේම ඒ ගරුත්වය පවත්වාගෙන යන්නත් මම කවදාවත් අමතක කළේ නැහැ.වාසනාවට නැවතත් මට එතුමා සමග සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් පවත්වන්න හැකියාව ලැබුණා.ඒ තැනම.ඒ විදිහටම. හැබැයි ඒ අවුරුදු ගාණකට පස්සේ.ලද අවස්ථාවෙන් ප්‍රයෝජන ගන්න මම මේ පාර නම් මැලිවුණේ නැහැ.මොකද මට ඕනිවුණේ මට ලැබුණු සීමිත කාලයෙන් උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්න.අනික එදාට වඩා දෙයක් මට එතුමගෙන් ලබාගන්න ඕනි වුණා.ඒ සුවිශේෂී මොහොත සිහිපත්වෙන්න තමයි මේ සෙල්ෆිය ගත්තේ.

ප.ලි.- දෙදෙනාගේම සන්නිවේදන දුර්වලතාවයක් හේතුවෙන් මා නිසාවෙන් යාමට තිබූ ගමනක් ප්‍රමාද වීම හෝ යාමට නොහැකි වීම ගැන අතිශයින් කණාගාටු වෙමි.

1 comment:

  1. Columbia Titanium Boots & Shoes - Tioga Springs
    COLUMBIA titanium cartilage earrings SOLITIONS. Regular Size 12/1 x 12/2 X 3/4 x 2 titanium armor inches. titanium glasses frames · 3/4 x 2 inches. · 4/6 x 2 inches. · 5/6 x 3 inches. · 6/7 x gr5 titanium 4 inches. · 7/8 titanium athletics x 3 inches. · 8/9 x 3 inches. · 9/10 x 3 inches. · 10/11 x 3 inches. · 12/12 x 3 inches.

    ReplyDelete