Tuesday, August 25, 2015

සංගා සහ මම

සංගා සහ මම

සංගා අද නික්ම ගියේය. එහෙත් මා හට ක්‍රිකට් උන්මාදය හට ගත් අවධියේ ශ්‍රී ලංකාවෙන් ජාත්‍යන්තරයට බිහිවූ,පළමු ක්‍රීඩකයා ඔහුයි.ඔහු තම පළමු ටෙස්ට් තරගය ක්‍රීඩා කරන අවධියේ පටන්ම ඔහුගේ ටෙස්ට් තරග නරඹමින්, අලංකාර පහරවල් දැකීමට පාසැල් කාලයේ සිටම මම වරම් ලැබුවෙමි.එසේම ඔහුගේ හොඳම ඉනිම් කිහිපයක් මෙන්ම අවාසනාවන්ත ඉනිම් කිහිපයක්ද දැකීමට අලුයම නොනැගිටින මම, පාන්දර හතරටත් ඇහැරුණෙමි.පාසැලට ප්‍රමාද වී ගොස් ඇත්තෙමි.එහෙත් ඊටත් වඩා ආඩම්බර වීමට මට අද කාරණයක් තිබේ.ඒ ඔහු මට අනුව මාගේ ඇස් පනා පිටම ටෙස්ට් වරම් ලබා, ඇස් පනා පිටම ටෙස්ට් පිටියට සමුදෙන පළමු ශ්‍රී ලාංකිකයා වීම නිසායි.ඒ අනුව මහේල ටෙස්ට් පිටියෙන් සමුගන්නා විට ඔහු ගැන සංගා කී දේ පිළිබඳ ක්‍රීඩා මාධ්‍යවේදියෙක් ලෙස සටහනක් තැබීමට වාසනාවන්ත වූ මම,පසුගිය බ්‍රහස්පතින්දා සංගාගේ ටෙස්ට් මතක සටහන් පිළිබඳ නැවත මතකාවර්ජනයක යෙදීමටද වාසනාවන්ත විය.එහෙත් එදා සංගා, ජාත්‍යන්තර තණතීරුව තුළ තම ඉන්න සලකුණු කරන අවස්ථාවේ මා පාසැල් සිසුවෙකි.අද සංගා පිටියෙන් සමුගන්නා විට මා මාධ්‍යවේදියෙකි.

මාලන් විදානපතිරණ

No comments:

Post a Comment